Shodno
velikoj ekspanziji i povratku popularizacije zombie žanra, današnje rapidno
širenje živih mrtvaca je već neko vrijeme nagoviještavalo snimanje druge strane
priče i samim tim protagonističku substituciju kao alternativno rješenje
navedenog podžanra. Stoga su shvatljivi
raznorazni hvalospjevi u vidu pozitivnih kritika na račun stvaralaštva koje je
situaciju pogledalo iz potpuno drugog ugla. Ipak, mora se priznati da se
itekako očekivalo poigravanje i otvaranje mogućnosti unutar jedne kategorije,
ali se definitivno nije očekivala ovolika doza iznenađenosti zapakovanih svim
mogućim superlativima i to za film sa poprilično bezidejnom radnjom i turobnim
rješavanjem zapleta. Iako početak filma Warm Bodies uveliko obećava, teče
glatko i pametno sa sasvim solidnim uplitanjem blagog crnog humora, on u
nastavku sve više djeluje isforsirano, razočaravajuće, ispunjen raznoraznim
kontradiktornostima i nelogičnim rješavanjem problema, uništavanjem mitološke
dragocjenosti te, moram istaći, i veoma
klišeizirano djeluje unutar jedne naizgled orginalne ideje. Ko zna, možda bi
ovo i bila pozitivnija kritika da je gledanje filma bilo u drugačijem,
normalnijem okruženju za razliku od dobro popunjene kino sale mrskih mi tinejdžera
i njihovih infantilnih ''humorističnih'' komentara popraćenim sluhoparajućim
urlicima kao otvoreni poziv na koketiranje sa svojim vršnjakinjama za uvod
Valentinovog praznika. Ruku na srce, ipak je ovaj film ponajviše namijenjen za
tu vrstu populacije. Ako vam se dopala seksualizacija vampira u Twilightu, onda
su vam šanse visoko kotirane da ćete uživatu i u Warm Bodies. Warm Bodies je postapokaliptična romantična
zombie komedija bazirana na istoimenoj noveli Isaaca Mariona. Najnovije
Levinovo filmsko ostvarenje sa veoma dobrom glumačkom postavom (Teresa Palmer,
Rob Corddry, John Malkovich, Nicholas Hoult, etc) je fokusiranje odnosa između
Terese Palmer kao Julije i Nicholasa Houlta kao R, aka Romea. Ljubavna priča,
kao što je ranije rečeno, sagledana je iz perspektive zombija. Zombie je R,
netipični hodajući mrtvac koji će pokušati iznervirati sve horor fanatike. On i
njegovi krvožedni prijatelji nemaju srca, hrane se običnim ljudima, ali iako
mozak umire zajedno sa srčanim zastojem, oni imaju pametan, kritički osvrt na
potrošačku modernu kulturu i egzistencijalne mladalačke stavove u svojim
mislima. Govor im je od misli već malo veći problem i više priliči ratnoj
istraumiranoj djeci negoli zombijima. Oni mucaju, jedva sastavljaju riječi, ali
veoma brzo, kao da prevazilaze ratne traume, se svom silom trude da svoje
složene misli prenose na cijele jedva izgovorene emotivne rečenice. Dakle, R i
njegova ekipa je poprilično bezopasna sa svojim usporenim lutanjem i mrmljanjem
ako izuzmemo hranjenje ljudskim dijelovima tijela uključujući i mozak koji im
pored spriječavanja gladi nudi i ključne memorijske trenutke pojedenih osoba.
Sa druge strane grada i priče, odvojen divovskim betonskim zidom od zombija,
nalazi se Julie (Teresa Palmer), njen otac (John Malkovich) kao komandant
oružanih snaga koje tamame hodajuće mrtvace te, razumije se, i ostali obični
ljudi. Ne treba biti prilično pametan i uvidjeti kojim će tokom krenuti ova
ljubavna saga između Romea i Julije.
Juliji ne smeta pretjerano, niti joj predstavlja prepreku u
zaljubljivanju u Romea, činjenica da je R sa velikim apetitom pojeo njenog
momka, te preko njegovih moždanih memorija postao očaran Julijom. Shodno tome, poenta filma je da nas jedino
ljubav može nanovo oživjeti i pokrenuti. Moram priznati da knjigu nisam čitao,
ali svjesno ili nesvjesno filmsko zanemarivanje bitnih, kapitalnih, legendarnih
dijelova zombie folklora stvara mišljenje da su autori jasno ciljali na publiku
koja nije upoznata žanrom u svom punom obliku već je iskoristili za stvaranje
jedne neobične, malo ali dovoljno drugačije, ljubavne priče.
DOWNLOAD:
As Soon as possible
Objavi komentar